Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Woensdag 3 juli – Zonnetrein – VOL

3 juli @ 09:30 - 17:00

Woensdag 3 juli – Zonnetrein –
We gaan samen lunchen en daarna met de Zonnetrein door de Schoorlse Duinen
toeren.

De Zonnetrein door de Schoorlse Duinen is een bijzondere en milieuvriendelijke manier om dit prachtige natuurgebied te verkennen. Deze elektrisch aangedreven trein rijdt op zonne-energie en biedt een rustige en comfortabele manier om de unieke landschappen van de Schoorlse Duinen te ontdekken.

Tijdens de rit met de Zonnetrein krijgt u de gelegenheid om te genieten van de adembenemende uitzichten over de duinen, bossen en heidevelden. Onderweg zal de gids interessante informatie geven over de flora en fauna van het gebied, evenals de geschiedenis en het beheer van de duinen.

De trein maakt diverse stops, zodat u kunt uitstappen en de natuur van dichterbij kunt bekijken. Er zijn wandelpaden en uitkijkpunten waar u de schoonheid van de omgeving volledig kunt waarderen. Bovendien is de Zonnetrein toegankelijk voor mensen van alle leeftijden en mobiliteitsniveaus, waardoor het een ideaal uitje is voor gezinnen en groepen.

Of u nu geïnteresseerd bent in de natuur, op zoek bent naar een ontspannende activiteit of gewoon wilt genieten van een unieke ervaring, de Zonnetrein door de Schoorlse Duinen biedt een onvergetelijk avontuur.

Kosten € 32,50

U wordt gehaald en gebracht. De rit gaat door vanaf 5 personen maar vol=vol!

De avond voor vertrek wordt u geïnformeerd over het tijdstip van ophalen.
Ga een keer met ons mee, u zult er geen spijt van hebben.

Meer informatie of uitje boeken Herman Reurts 0299-705544 of Sandra Mulder 06 36 03 56 19
Banknummer : NL92 RABO 0323 1265 45
Ten name van : Stichting Mee-Doen Purmerend