Uitstapjes & activiteiten

Onze activiteiten en uitstapjes

Stichting Mee Doen Purmerend is een non-profit organisatie die zich inzet voor het welzijn van mensen in de gemeente Purmerend. Wij bieden een breed scala aan activiteiten en uitstapjes aan, waaronder de warme lunch in de Molentocht, spelletjesmiddagen en andere sociale activiteiten. Deze activiteiten zijn bedoeld om mensen samen te brengen en te helpen bij het versterken van hun sociale contacten.

Wij zijn voortdurend op zoek naar vrijwilligers om te helpen bij het organiseren en uitvoeren van de activiteiten. Vrijwilligers kunnen helpen bij het coördineren van activiteiten, het verzorgen van logistiek, het begeleiden van deelnemers, of het geven van ondersteuning op andere manieren. Vrijwilligerswerk bij Stichting Mee Doen Purmerend is een geweldige manier om de gemeenschap te steunen en tegelijkertijd nieuwe vaardigheden en ervaringen op te doen.

Wilt u meedoen met een activiteit, dan kunt u zich opgeven door Maria Deen te bellen op telefoonnummer: 06-105 036 40

Warm eten in de Molentocht

Op de woensdag eten we ’s middags bij de Molentocht. Kosten € 8.50. 1 week van te voren opgeven! Wilt u mee-eten dan kunt zich opgeven bij Maria Deen tel: 06-105 036 40, of gebruik het contactformulier

Kaart en spelmiddagen

Bij voldoende belangstelling starten wij ook weer met organiseren van spelletjes en  kaartmiddagen op de maandag. Laat het me weten en schrijft u zich vast in.

Groet,

Maria Deen

Contactformulier

Vul het contactformulier en Maria Deen neemt zo snel mogelijk contact met u op.