Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Vrijdag 26 juli – Verrassingtocht –

26 juli @ 09:30 - 17:00

Vrijdag 26 juli – Verrassingtocht –

Waar gaan we naar toe vandaag? Dat is en blijft een verrassing. Een gezellige rondrit incl. koffie/thee.

De Verrassingstocht georganiseerd door Stichting Mee Doen Purmerend is een speciaal evenement dat gericht is op het bieden van een gezellige en avontuurlijke dag voor inwoners van Purmerend en omgeving. Stichting Mee Doen Purmerend zet zich in om sociale betrokkenheid en participatie te bevorderen, en deze tocht is daar een mooi voorbeeld van.

Tijdens de Verrassingstocht worden deelnemers meegenomen op een verrassende en zorgvuldig geplande excursie, waarbij de bestemming en activiteiten van tevoren geheim blijven. Dit zorgt voor een extra element van spanning en verrassing. De tocht kan verschillende vormen aannemen, zoals een bezoek aan een cultureel evenement, een rondleiding door een historische stad, een natuurwandeling, of een creatieve workshop.

Het doel van de Verrassingstocht is om mensen samen te brengen, nieuwe ervaringen op te doen en sociale contacten te bevorderen. Deelnemers krijgen de kans om nieuwe plekken te ontdekken, leuke activiteiten te ondernemen en in een ontspannen sfeer met elkaar te genieten.

Stichting Mee Doen Purmerend zorgt voor een goed georganiseerde dag, inclusief vervoer, begeleiding en eventuele maaltijden of versnaperingen. De tocht is toegankelijk voor mensen van alle leeftijden en achtergronden, en er wordt rekening gehouden met verschillende behoeften en wensen van de deelnemers.

Kortom, de Verrassingstocht van Stichting Mee Doen Purmerend is een fantastische gelegenheid om deel te nemen aan een onverwacht en leuk avontuur, nieuwe mensen te ontmoeten en samen plezier te hebben. Het is een dag vol verrassingen en mooie herinneringen.

Kosten € 26,50

U wordt gehaald en gebracht. De rit gaat door vanaf 5 personen maar vol=vol!

De avond voor vertrek wordt u geïnformeerd over het tijdstip van ophalen.
Ga een keer met ons mee, u zult er geen spijt van hebben.

Meer informatie of uitje boeken Herman Reurts 0299-705544 of Sandra Mulder 06 36 03 56 19
Banknummer : NL92 RABO 0323 1265 45
Ten name van : Stichting Mee-Doen Purmerend