Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Dinsdag 18 juni – High Tea –

18 juni @ 12:00 - 17:00

Dinsdag 18 juni – High Tea –

Samen gezellig aan de thee met heerlijke hapjes bij Moeders in Middenbeemster.

De high tea bij Moeders in Middenbeemster is een heerlijke en sfeervolle ervaring die perfect is voor een gezellige middag met vrienden, familie of collega’s. Dit charmante etablissement, gelegen in het hart van de pittoreske Middenbeemster, biedt een warme en huiselijke sfeer die doet denken aan grootmoeders tijd.

Bij Moeders wordt u verwelkomd in een nostalgische setting, compleet met vintage meubels, antiek servies en een gezellige ambiance. De high tea is een ware traktatie, met een uitgebreide selectie van zoete en hartige lekkernijen. U kunt genieten van versgebakken scones met clotted cream en jam, een variëteit aan sandwiches met diverse vullingen, en een assortiment aan huisgemaakte taarten, gebakjes en koekjes.

Daarnaast biedt Moeders een ruime keuze aan heerlijke theeën, variërend van klassieke Engelse melanges tot exotische kruidentheeën. Alles wordt met zorg bereid en gepresenteerd, waardoor u zich echt verwend zult voelen.

De high tea bij Moeders is niet alleen een culinair genot, maar ook een sociale ervaring. Het is de perfecte gelegenheid om bij te praten, te ontspannen en te genieten van de gezelligheid. Of u nu een speciale gelegenheid viert of gewoon een leuke middag wilt beleven, de high tea bij Moeders in Middenbeemster is een aanrader

Kosten € 22,50

U wordt gehaald en gebracht. De rit gaat door vanaf 5 personen maar vol=vol!

De avond voor vertrek wordt u geïnformeerd over het tijdstip van ophalen.
Ga een keer met ons mee, u zult er geen spijt van hebben.

Meer informatie of uitje boeken Herman Reurts 0299-705544 of Sandra Mulder 06 36 03 56 19
Banknummer : NL92 RABO 0323 1265 45
Ten name van : Stichting Mee-Doen Purmerend