Lieve vrienden en belangstellenden van Stichting Mee Doen Purmerend. ­

Het jaar 2022 is voorbij om plaatst te maken voor een nieuwjaar. Laten we hopen dat dit een beter jaar gaat worden. En dat er maar gauw een eind komt aan die oorlog in Oekraïne. Dat is toch verschrikkelijk, volkomen zinloos, al het verdriet wat het veroorzaakt zo’n mooi land al die mensen om komen. Dat is niet te begrijpen.

Wat gaat er bij ons gebeuren?

Onze bus is even drie weken van de straat. Dus in januari geen tochtjes.

Maar er zijn anderen mogelijkheden, wat dacht u van klaverjassen op de maandagmiddag of voor de liefhebbers Dammen, Scrabble of een ander spelletje? Dat geeft veel gezelligheid.

Dan in februari beginnen we weer bij belangstelling met warme maaltijden op dinsdag en woensdag, waarbij ik moet vertellen als u afspreekt u niet zomaar kan weg blijven, het eten word namelijk op vrijdag besteld, als u zomaar wegblijft blijft er een maaltijd over die wel betaald moet worden.

Nieuwe bewoners

Er zijn veel nieuwe bewoners gekomen bij de zelfstandige woningen naast de Molentocht. Van harte welkom, ik zou graag kennis met u willen maken. bel maar als u interesse hebt. Dan kom ik bij u langs.

Muziekmiddag

Verder kan ik u vertellen dat er op donderdag 5 januari een gezellige muziekmiddag komt in de Molentocht. Beginnend om twee uur, toegang gratis. Consumpties voor eigen rekening en wie treed er op? Kimberly een geweldige zangeres die ik ontmoet heb in de Purmaryn en heeft ook al voor ons opgetreden in het Jaap van Praaghuis. Beslist de moeite waard!

Dit is onze nieuwsbrief; mag ik u namens al onze medewerkers van Stichting Mee-Doen-Purmerend. een gezellige jaarwisseling toe wensen en vooral een heel gelukkig en gezond nieuwjaar.

Lieve groeten,

Maria Deen.