Stichting Mee Doen Purmerend zet zich in voor de senioren met- en zonder een beperking.

Wij organiseren iedere maand uitstapjes naar diverse bestemmingen, voornamelijk in Noord Holland. Wij beschikken hiervoor over een eigen rolstoelbus. Om deze uitstapjes te begeleiden en om onze cliënten die wat hulp nodig hebben een helpende hand te bieden bij andere activiteiten die wij organiseren, zijn wij op zoek naar enkele representatieve gastvrouwen.

Gezien onze kwetsbare doelgroep gaat onze voorkeur uit naar iemand met een medische achtergrond, zoals iemand die als verpleegster, doktersassistent, of in de verzorging heeft gewerkt of dergelijke.

Ben je vriendelijk in de omgang met ouderen die af en toe een handje geholpen moeten worden en vind je het niet erg om tijdens een uitstapje een rolstoel te moeten duwen en heb je daarbij ook nog een medische achtergrond? Neem dan contact op voor het maken van een kennismakings-gesprek. Bel vrijblijvend met onze voorzitter Maria Deen (06-105.036.40), of stuur ons een email met je contactgegevens. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op om een afspraak te maken.