We gaan weer varen

Op 23 mei a.s. organiseren wij weer het ultieme uitstapje de Jordaanboot waarbij u de hele dag wordt verwend. U wordt gehaald en gebracht.

Geef u op d.m.v. het invullen van onderstaand inschrijfformulier.

Schrijf u nu in voor de Jordaanboot

De prijs bedraagt € 49,75, dit bedrag moet vooruit betaald worden. Dit gebeurd met een éénmalige incasso.

Hierbij geef ik u toestemming voor een éénmalige incasso van € 49,75

U kunt ook contact opnemen met Maria Deen over de betaling.

Wilt u ons komen helpen?

Wij zijn voortdurend op zoek naar vrijwilligers om te helpen bij het organiseren en uitvoeren van de activiteiten.

Vrijwilligers kunnen helpen bij het coördineren van activiteiten, het verzorgen van logistiek, het begeleiden van deelnemers, of het geven van ondersteuning op andere manieren.

Vrijwilligerswerk bij Stichting Mee Doen Purmerend is een geweldige manier om de gemeenschap te steunen en tegelijkertijd nieuwe vaardigheden en ervaringen op te doen.