Zwemmen voor senioren en mindervaliden

EINDELIJK IS HET ZO VER ……..

Op dinsdag 19-11-2019 gaat Stichting Mee-Doen Purmerend!, in samenwerking met de Stichting Friendship Sports Centre in Amsterdam Noord, voor de eerste keer zwemmen met senioren. Als er voldoende belangstelling is, willen wij hier graag een wekelijkse of maandelijkse activiteit van maken. Het zwembad van de Stichting is uitermate geschikt gemaakt voor mindervaliden en mensen die wat moeilijk ter been zijn.

Daarnaast heeft het water een heerlijke temperatuur van 32 graden. Heeft u belangstelling om een keer mee te gaan, neem dan contact op met Maria Deen (Tel 06-10503640 of stichting-mee-doen-purmerend@hotmail.com), of via het contactformulier op de website om U aan te melden. Indien iemand graag wil deelnemen maar zich niet zelfstandig kan verkleden, dan is het gewenst dat de deelnemer zelf een begeleider meeneemt om te helpen. Overleg dit even bij de aanmelding met Maria Deen.

Inmiddels zijn er al zo’n 20 aanmeldingen om aan het zwemmen deel te nemen. Op 19 November gaan wij voor de eerste keer in Amsterdam-Noord op bezoek bij Friendship Sports Centre. De kosten zijn € 29,50 per persoon en het programma op dinsdag
19-11-2019 ziet er als volgt uit:

• 09:30 uur Vertrek Molentocht
  • 10:00 uur Aankomst Sports Centre
  • 10:30 – 11:30 uur Zwemmen
  • 12:00 uur Koffie / Thee en een lekkere lunch
  • 14:00 uur Terug naar de Molentocht

Bekijk hier het promotie filmpje van Friendship Sports Centre

LET OP:
ONDANKS DE VERRUIMINGEN VAN DE BEPERKENDE MAATREGELEN IN VERBAND MET CORONA IS DEZE ACTIVITEIT NOG NIET OPNIEUW BESCHIKBAAR. ZODRA DEZE ACTIVITEIT WEER VAN START GAAT ZULLEN WIJ DAT OP DE WEBSITE VERMELDEN