Wijziging geplande uitstapjes September

Voor maandag 27 september hadden wij als uitstapje gepland om door het Twiske te gaan rijden en onderweg te gaan picknicken. Omdat het niet echt lekker weer lijkt te gaan worden hebben wij besloten om op 27 september ergens anders heen te gaan.

Wij gaan die dag naar de Orchideeën Hoeve in Luttelgeest in Flevoland. Het is een fantastisch junglepark van zo’n 25.000 vierkante meter groot en geheel overdekt. Er zijn verschillende schitterende tropische tuinen en ook vele dieren. Flevoland is natuurlijk wel een stuk verder dan het Twiske, dus moet U rekenen op een rit van zo’n anderhalf uur. Onderweg willen wij nog even stoppen om koffie of thee te drinken en een lekker broodje te eten. In de Orchideeën Hoeve is er ook weer gelegenheid om een lekker kopje koffie, thee of iets fris te drinken met een lekker gebakje erbij. Het belooft echt een onvergetelijk dagje uit te worden.

Het is de bedoeling dat wij stipt om 10:00 uur vertrekken richting Flevoland en naar verwachting zijn wij pas rond 17:00 uur weer terug. Het wordt dus een lange dag, maar dat is zeer zeker de moeite waard. De kosten voor dit unieke uitstapje bedraagt €35,50 per persoon, maar u moet er echt snel bij zijn. Het aantal plaatsen in de bus is natuurlijk beperkt en vol is echt vol. Als u ook graag mee wil met dit erg leuke uitstapje dan kunt u zich telefonisch aanmelden bij Maria Deen, telefoonnummer 06-105 036 40.