jordaan boot

HET IS WEER TIJD VOOR EEN NIEUWE VERRASSING

De verrassing van deze keer is: MAAK KANS OP EEN GRATIS UITSTAPJE MET ONS VOOR 2 PERSONEN NAAR DE JORDAANBOOT.

BEDANKT

De 10.000 hits zijn gehaald. Iedereen enorm bedankt voor het bezoeken van onze website. Blijf dit vooral regelmatig doen. Er is heel vaak wel weer iets nieuws te lezen, foto’s te kijken, iets nieuws op de verrassingspagina, uitstapjes, enzovoort.
Zoals beloofd kunt u, als bezoeker van onze website, meedingen naar de prijs die wij bij het bereiken van de 10.000 hits beschikbaar stellen: “Een gratis dagje weg met ons op de Jordaanboot voor 2 personen”.

HOE KUNT U MEEDOEN?

Stuur ons VOOR 16-12-2019 (!) een email met daarin de volgende gegevens:

• Uw voor- en achternaam
  • Uw telefoonnummer
  • Uw adres en woonplaats
  • Zet in het onderwerp van uw email: 10.000ste

De prijs zal worden verloot onder alle personen die ons een email sturen. Door het insturen van uw email geeft u de “Stichting Mee Doen Purmerend” tevens toestemming om foto’s voor op onze website te maken van het overhandigen van de prijs indien u deze heeft gewonnen. Emails die NA 15-12-2019 om 24:00 uur in onze mailbox binnenkomen tellen NIET meer mee. Over de uitslag gaan wij niet in discussie.

De bovenstaande melding zal blijven staan tot en met 15-12-2019. Daarna komt er weer regelmatig een nieuwe verrassing zoals u gewend bent.

HELP ONS OM LEUKE DINGEN OP DEZE PAGINA TE ZETTEN !

Heeft u ook een leuk verhaaltje, puzzel, mop, uitspraak, of iets anders dat anderen misschien ook leuk vinden ?

STUUR HET OP NAAR: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  MISSCHIEN STAAT UW BIJDRAGE DAN VOLGENDE KEER WEL OP ONZE WEBSITE.

==============================================================

Enkele willekeurige voorgaande verrassingen:

VISSEN

Een Belg en een Nederlander zitten naast elkaar te vissen.

Na een tijdje zegt de Belg tegen de Nederlander:

“Mag ik van jou een dobber lenen? Die van mij is stuk,

Want hij gaat steeds onder water !”

Woordzoeker 3

De overgebleven letters vormen samen een zin van 5 woorden.

Rebus4 Maria Deen Rolstoelbus

Tegeltjes wijsheid3

.

Gedichtje3

HEEFT U EEN LEUK VERHAALTJE, PUZZEL, MOP, UITSPRAAK, OF IETS ANDERS DAT ANDEREN MISSCHIEN OOK LEUK VINDEN ?

Alle andere activiteiten

nieuwe activiteiten

Klaverjassen

Vanaf maandag 4 november organiseren wij iedere maandag "Klaverjassen voor het plezier". Er wordt NIET met het mes op tafel gespeeld, er zijn

Nieuwe activiteiten

HEEFT U VOOR ONS NOG TIPS VOOR NIEUWE ACTIVITEITEN OF UITSTAPJES ????
LAAT HET ONS WETEN.!  WIJ STELLEN UW HULP…

Onze Populaire Uitstapjes

De meest populaire activiteit die wij organiseren zijn ongetwijfeld de uitstapjes die wij iedere week voor u organiseren. Voor een zeer redelijk…

Lunchen in de Molentocht