Verrassing op de nieuwe website

Eigenlijk is dit geen echte verrassing. Ik plaats deze verrassing om nog even toe te lichten wat de bedoeling is van deze pagina. Net als op de oude website kan op deze “Verrassing Pagina” van alles komen te staan. Verhalen, gedichten, puzzels, rebussen, etc., etc. In principe is alles mogelijk, zolang het voor anderen maar niet aanstootgevend, beledigend, of discriminerend is. De website beheerder behoud zich dan ook het recht voor om, zonder opgave van redenen, eventuele ingezonden berichten niet te plaatsen. Gezien de ervaringen op de oude website, zal dat echter niet gauw voorkomen.

Laat uw fantasie de vrije loop en schrijf een leuk verhaal, maak een gedicht, stuur een leuke foto op met een beschrijving waar de foto over gaat. Er zijn zoveel leuke dingen te bedenken. Laten wij er met z’n allen een hele leuke pagina van maken waarop elke keer weer een andere leuke verrassing is te doen.

Heeft u een leuk verhaal, een gedicht, een raadsel, of wat dan ook? Stuur het op naar ons nieuwe email-adres: info@stichting-mee-doen-purmerend.nl Voorlopig is ook ons oude email-adres nog te gebruiken.