In verband met de Covid-19 maatregelen zijn alle activiteiten en dus ook de uitstapjes tot nader bericht gecanceld.

Nieuwsbericht (21-02-2021)

Lieve mensen,

Na de sneeuw, het sleetje glijden en het schaatsen, gaan we langzaam maar zeker weer naar de lente. Hebben jullie, ondanks het ongemak van de sneeuw, wel genoten? Ja toch zeker! Hadden jullie, net als ik, ook een glimlach op het gezicht als je op de tv de mooie plaatjes zag langskomen met de blije snoetjes van de kinderen? Het was voor veel mensen weer een klein beetje plezier en denk daar bij even niet aan het ongemak. Hou die glimlach op het gezicht even vast. Het wordt weer heerlijk weer. Als het mogelijk is ga dan even lekker een ommetje maken, lekker gezond in de buitenlucht. Doe wat vitamientjes op. Daar krijg je energie van. Gebruik de mondkapjes op de plekken waar dat wordt gewenst en was veel uw handen. Houdt u aan de regels, want dat is helaas nog steeds nodig.

Ik heb met een paar donateurs gesproken en deze mensen hebben voorgesteld of de donatie niet gewoon automatisch kan worden afgeschreven. Dat vinden wij wel erg fijn want dat scheelt ons veel werk. Gewoon elke eerste van de maand automatisch €5,00 van u rekening is voor u en ons heel prettig. In principe kan dat nu al hoor! Als u bij het aanmelden als donateur op de website er voor kiest om €5,00 per maand te betalen, dan schrijft onze provider dat bedrag iedere maand keurig van uw rekening af. Zodra het jaarbedrag van €60,00 is bereikt na 12 keer incasseren, stopt de automatische afschrijving en moet u zich weer opnieuw aanmelden als donateur. U kunt echter ook ons via email laten weten dat u donateur wilt worden en ons opdracht geven dat onze Stichting iedere maand €5,00 van uw rekening mag afschrijven. Onze penningmeester gaat dat dan keurig voor u regelen. Volgende week dinsdag, 23 februari, kom ik om 10:00 uur langs in de “Senioren Woongemeenschap Willem Kraan” om te horen wie dat wil. Na mijn bezoek aan “Willem kraan” kom ik naar de “Molentocht” om daar te horen voor wie onze Stichting iedere maand €5,00 mag incasseren. Maar niets is verplicht hoor! Soms hoor ik mensen praten over “onze Stichting” en dat maakt mij erg blij en gelukkig. Het is heel erg fijn als jullie zich bij ons thuis voelen en, zodra het weer mogelijk is, straks misschien weer met ons meegaan met een leuk uitstapje in onze mooie bus.

Op 31 Maart wordt de Maria Deen bus officieel van de stichting en delen wij de bus niet langer meer met de Zorgcirkel-Molentocht. Zodra de corona weg ebt en de regels weer soepeler worden, gaan we weer lekker op stap. Daar kijken we toch allemaal naar uit? Zelf ben ik al bezig om leuke uitstapjes te bedenken. Doen jullie mee? Kom maar met ideetjes. Stuur een email met jullie ideeën naar: stichting-mee-doen-purmerend@hotmail.com of vul het contact formulier in op onze website: www.stichting-mee-doen-purmerend.nl Natuurlijk mogen jullie mij ook altijd even bellen. Telefoon 0299-842 321 of 06- 105 036 40. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Dag lieve mensen, dikke knuffel!
Groetjes,
Maria Deen