Nieuwsbericht (11-02-2021)

Lieve lezers,

Het wordt weer eens tijd dat ik iets van mij laat horen. Denk niet dat ik zit te luieren, want er gebeurt genoeg binnen de Stichting. Er is best heel veel werk verzet, want ik wil startklaar zijn om weer leuke uitstapjes te organiseren, zodra de Corona regels dat weer toelaten. Corona is erg halsstarrig en veel mensen worden het inmiddels behoorlijk zat maar ja, wat doen we er aan? Wie het weet mag het zeggen. De regels zo goed mogelijk volgen, zoals een mondkapje dragen, afstand houden en je laten vaccineren ter bescherming. Veel meer kunnen wij niet doen

Formeel staan de papieren van onze rolstoelbus op naam van de Zorgcirkel, maar volgende maand laat ik de bus overschrijven op naam van onze stichting. Wij hebben het geld bij elkaar gekregen, door onder andere onze sponsors en donateurs. Natuurlijk zijn nieuwe donateurs nog steeds van harte welkom. Via onze website kunnen donateurs of sponsors zich heel gemakkelijk aanmelden en ook hun bijdrage overmaken.
Toen half Januari onze nieuwe website “live” ging hebben enkele mensen geprobeerd om zich via de website aan te melden als donateur. Jammer genoeg is dat toen niet gelukt omdat er helaas nog een foutje bleek te zitten in de website. Natuurlijk is het foutje direct hersteld toen wij dit merkten, dus voor diegene die het toen hebben geprobeerd en het toen niet lukte: “Het gaat nu goed, dus probeer het gerust opnieuw”.

Ik begrijp dat velen van u het misschien heel moeilijk hebben. Het valt ook niet mee met al die beperkingen. Veel dingen mogen niet, waardoor mensen zich toch wat eenzaam gaan voelen. Maar u weet als het u te moeilijk wordt mag u mij altijd bellen het helpt echt wel als u even wilt praten. Mijn telefoon nummer is 06-105.036.40 of 0299-842.321

Als er problemen zijn bel maar, wij helpen om het op te lossen. Wij kunnen u ook helpen met het invullen van de belasting of andere papieren, of voor het aanvragen van een pasje voor vervoer met de Waterland Taxi. Heeft u andere vragen? Laat maar horen en wij verwijzen u verder.
Lieve mensen, dit was het weer voor deze keer. Blijf gezond en let op uw omgeving. Misschien wil iemand een praatje maken. Geef de ander dan een luisterend oor. Op die manier kunnen wij elkaar door deze moeilijke tijd heen helpen. Tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Maria Deen.