Nieuwsbericht (10-05-2021)

Lieve lezers en lezeressen,

Hoe gaat het met jullie, ik hoop allen in goede gezondheid en vele van u al geprikt?
We gaan langzaam weer wat vrijheid te krijgen, nu ook nog meer lente dan gaan we weer vooruit. Onze bedoeling was veertien dagen te rijden twee maal per dag zodat we weer plannen kunnen maken.

Vorige week maandag (3 mei) was het eerste bollentochtje door de Beemster. Er waren wel wat mooie bollenveldjes en een hele grote oppervlakte met prachtig mooie kleuren. Er waren ook nog velden met bollen die nog uit moesten komen. We hadden het heel gezellig. Ik had een dag daarvoor “drie in de pan” gebakken. We hadden ook koffie en thee bij ons, een leuk muziekje erbij en gezellige kletsen met elkaar. Helaas moesten wij dinsdag en woensdag alles weer afzeggen vanwege het slechte weer. Richting het weekend zou het weer wat beter worden en zaterdag hebben we weer twee tochten gereden. Op zondag (moederdag) was het ook lekker weer, dus ik hoop dat iedereen daarvan heeft genoten. Deze maandag (10 mei) hebben we ook twee tochtjes kunnen maken en iedereen vond het reuze gezellig. De rest van de week moeten we afwachten hoe het weer is.

Als het goed is heeft u inmiddels in de vorige nieuwsbrief al gelezen dat onze Inge Croese ons heeft verlaten vanwege haar gezondheid. Inge heeft beloofd ons te blijven volgen. We wensen haar veel sterkte toe! Inge heel hartelijk dank en het gaat je goed. Zoals in de vorige nieuwsbrief ook stond, hebben we een goede opvolger voor Inge en dat is Ruud Kamstra. We heten hem van harte welkom!

Dan laat ik u weten dat we de tochtjes weer rustig op gaan starten, we mogen vier personen per keer vervoeren met mondkapjes op. Eind van de maand komt er weer een flyer in de brieven bus. Ik zal jullie verklappen dat daar op vrijdag weer een tochtje Amstelveen op komt te staan naar de markt. Lieve mensen, blijf gezond. Dikke knuffel voor jullie. Tot spoedig ziens!

Hartelijke groeten,
Maria Deen