In verband met de Covid-19 maatregelen zijn alle activiteiten en dus ook de uitstapjes tot nader bericht gecanceld.

Nieuwsbericht (06-02-2021)

Op onze verrassing pagina staat weer een heel nieuw verhaal van onze vaste verhalen verteller Sjaak Aue. Sjaak heeft vorig jaar al vele verhalen ingestuurd. Soms zijn het waargebeurde verhalen. Soms zijn het verhalen met een lach. Soms zijn het verhalen met een traan. Wat zou zou het deze keer zijn? Nieuwsgierig geworden? Klik op de onderstaande button om het hele verhaal te lezen.

Lees het verhaal

Heeft u ook een leuk waargebeurd of verzonnen verhaal? Heeft u een leuke mop, of een leuk gedichtje? Misschien een puzzeltje, rebus, of raadsel? Stuur het op naar ons
E-mailadres: stichting-mee-doen-purmerend@hotmail.com

Sinds december 2019 houden wij iedere maand het aantal bezoekers bij die onze website hebben bezocht. Van december 2019 tot en met december 2020 was het gemiddelde aantal bezoekers 101 per maand. Het record aantal bezoekers in 2020 was in de maand September. In die maand waren er 147 bezoekers. Voor een kleine Stichting zoals de onze, is dat best een goed aantal.

Nu wij een hele nieuwe website hebben en het jaar 2021 pas een maand oud is, hebben wij nu al een nieuw record voor wat betreft het aantal bezoekers. Schrik niet, maar in de maand Januari 2021 hadden wij maar liefst 244 bezoekers op onze website. Wij zijn hier dan ook ongelooflijk blij mee.

Onze nieuwe website heeft veel meer mogelijkheden dan onze oude website. Zo kunnen donateurs en sponsors zich aanmelden via onze website en ook meteen hun sponsor geld of donatie naar ons overmaken via Ideal. Harstikke makkelijk toch? Zodra de Corona beperkingen het toelaten, gaan wij ook weer hele leuke uitstapjes organiseren. Vanaf dat moment kunt u lekker thuis achter de computer uitstapjes boeken en meteen betalen. Dat scheelt u en ons een heleboel tijd en werk.