(Voor het laatst bijgewerkt op: 03-11-2020)

Koningsdag

SINDS 15-11-2020 STAAT OP DE

VERRASSING PAGINA

EEN INGEZONDEN KRANTENBERICHT

VAN ÉÉN VAN ONZE BEZOEKERS

Van 01-12-2019 tot en met vandaag waren er 1189 bezoekers.

In de maand Oktober hebben 102 bezoekers onze website bezocht.

Dit is wat minder dan de vorige maand en is het gevolg

van de onlangs aangescherpte Corona maatregelen.

SINTERKLAAS 2020

Sint en Piet waren samen aan het denken,
Wat zij Stichting Mee Doen zouden moeten schenken.
Piet riep: “Weet u wat de Stichting nu het leukste vindt”?
Nieuwe sponsors en donateurs, mijn lieve Sint.

Zo’n mooi cadeau uit de zak van die beste Piet,
Is iets waar de Stichting heel veel van geniet.
Misschien had niemand dat verwacht,
Maar op nieuwe sponsors en donateurs wordt gewacht.

De Stichting is nog niet zo erg oud,
Maar weet dat de Sint veel van de Stichting houdt.
Bij dit geschenk wil Sint nog even kwijt,
Van uw steun krijgt u echt geen spijt..

De Sint weet waar het bij de Stichting knelt,
Door de Corona crisis is er gewoon nog weinig geld.
De Stichting kreeg door Corona een flinke dreun,
Dus meldt u aan en geef uw steun.

Met uw steun kunnen wij heel veel doen,
Net zoals vóór de crisis toen.
De Stichting helpen kost u echt niet veel,
Stuur ons eens gewoon een mail.

Wij zullen u dan informeren,
Over hoe u uw bijdrage kunt disponeren.
Gelukkig zit de Stichting niet aan de grond,
Maar met uw hulp is de komende jaren de begroting rond.

Dit gedicht is nu alweer bijna uit,
Als gedichten Piet verschoot ik bijna al mijn kruit.
Dit is echt een cadeau waar de Stichting op zit te wachten,
Want om meer sponsors en donateurs zitten zij te smachten.

De gedichten Piet

P.S.
Stuur uw email naar de gedichten Piet,

_________________________________________________________________________

--------> EERDERE BERICHTEN <--------

Bericht van de voorzitter (8)

Lieve vrienden van de Stichting mee doen Purmerend,

Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat alles goed gaat en iedereen nog gezond is. Zoals beloofd zou ik deze week vertellen wat ik bedacht heb voor een kerst diner. Nu er echter weer scherpere maatregelen zijn genomen en veel dingen weer op slot gaan, ben ik bang dat ik daar nu nog niets over kan vertellen omdat veel dingen nu onzeker zijn. Voorlopig is het nog even afwachten en ik hoop dat jullie het nog even vol houden.

Ik heb een vraag aan jullie:
Als er weer meer ruimte komt omdat de besmettingen minder worden, zouden jullie het dan leuk vinden als er één ochtend per week iemand komt om met jullie gymnastiek te doen binnen in het gebouw met muziek? De kosten daarvan is € 2,50 per keer. Als jullie dit leuk vinden en graag mee willen doen bel mij dan even om je op te geven. Ik ben bereikbaar op telefoonnummer 0299-842321 of 06-10503640. Bij tenminste 15 aanmeldingen gaat het door, dus doe lekker mee want bewegen is gezond. Ik hoop van jullie te horen.

Veel liefs en een dikke knuffel,
Maria Deen

Bericht van de voorzitter (7)

Lieve vrienden van de Stichting mee doen Purmerend,

.

Ik laat maar weer eens iets van mij horen. Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat iedereen nog gezond is. De corona houdt ons nog steeds bezig en ik begrijp dan ook dat velen van jullie het misschien helemaal zat worden. Maar helaas. Het is nu eenmaal niet anders. Als het maar eens tot de mensen doordringt dat we zelf onze verantwoording moeten nemen om het samen op te lossen. Er zijn voorschriften, maar veel mensen doen net of ze dat niet begrijpen en lappen alle regels aan hun laars. Ik denk soms wel eens “hoe meer de mensen leren, hoe dommer zij lijken te worden”. Werk gewoon mee aan de oplossing en hou je aan de regels.

Straks krijgen we de donkere dagen voor kerst. Hoe gaan we die invullen en hoe blijven we gezond? Hoe behoud ik mijn humeur en het vertrouwen dat het wel weer goed komt? Dat is best wel een uitdaging hoor. Hoe zo? Dat zal ik vertellen. Daar is discipline en doorzetting vermogen voor nodig en dat heeft onze generatie. Natuurlijk moet wel iedereen meewerken. Soms betrap ik mijzelf er ook wel eens op dat ik het soms laat liggen en een beetje makkelijk wordt met het toepassen van de regels. Daar ben ik niet blij mee en dan geef mijzelf op mijn kop, zodat ik er weer voor ga en weer beter oplet..

Wat mijzelf erg helpt is het huis goed luchten, door gewoon regelmatig even het raam open te zetten. Alle dagen even een straatje om lopen, lekker in de frisse lucht. Ook is het prettig om niet de gordijnen dicht of half dicht te houden, maar lekker alles open doen om licht binnen te laten in je huis. Als je huis lekker licht is, wordt je vanzelf al een stuk vrolijker. Ook is het lekker om ’s-Middags even een uurtje rust nemen of een gezellig praatje te maken met de buren. Zoek eventueel telefonisch contact met iemand om een praatje te maken, maar blijf vooral niet thuis in een hoekje zitten. Zorg vooral voor gezelligheid in huis. Maak het vrolijk met een bloementje in huis en zet gezellig de radio aan. Wat ook leuk is om de fotoboeken tevoorschijn te halen en lekker oude foto’s te kijken. Wat ik pas ontdek heb, is een kleurboek. Ik heb stiften gekocht en zit af en toe heerlijk te kleuren. Het is heerlijk om te doen en de tijd vliegt om. Echt waar.

Misschien denken jullie: “Maria kan makkelijk praten”, maar Ik behoor ook bij de ouderen en ik ben ook alleen, dus ik weet heel goed waar ik het over heb. Voor de Stichting ben ik weer met verschillende dingen bezig waarvan ik hoop dat ik het van de grond krijg. Ik zal proberen om daar volgende week een stukje over te schrijven. Mocht je je een beetje somber of alleen voelen, bel me dan gerust om even een praatje te maken (Telefoon 0299-842321). Voel je niet bezwaard om te bellen, want ik kan goed luisteren. Blijf gezond en hou je aan de regels…………….

Veel liefs en een dikke knuffel,

C O R O N A

Als gevolg van het toenemende aantal Corona besmettingen en de aangescherpte maatregelen van de regering, hebben wij besloten om geen enkel risico te nemen en de geplande uitstapjes in elk geval voor de maand Oktober te cancelen. Het spijt ons zeer dit besluit te moeten nemen, maar uiteraard staat de gezondheid van iedereen voorop. Zodra de situatie weer dusdanig is dat wij op een veilige en verantwoorde wijze de uitstapjes weer kunnen organiseren, of wanneer er andere ontwikkelingen zijn, dan zullen wij u hierover op deze plek informeren. Mocht u nog vragen hebben, stuur dan gerust een email naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

WORDT VERVOLGD

Bericht van de voorzitter (6)

Lieve lezers en lezeressen,

Daar ben ik weer, Dat wordt een keertje tijd hoor ik denken en daar hebben jullie gelijk in. Net als zo velen van ons moet ook ik mijzelf soms een zetje geven om vooral positief te blijven. Het is allemaal ook zo moeilijk. Steeds als je iets bedenkt, kan het niet. Steeds maar weer die corona die de baas speelt en alle regeltjes die daar mee te maken hebben. Ondanks dat wij met veel dingen rekening moeten houden zijn wij toch maar weer begonnen om uitjes te organiseren. Wel met mondkapjes om in de bus, natuurlijk regelmatig handen reinigen en in een goed schoongemaakte bus. Alles volgens de regels van het RIVM.

Lieve lezers. Het is aan te raden om vooral heel veel te ventileren in huis. Als je het een beetje koud hebt niet gelijk de verwarming volop aan doen, maar trek een vest of een lekkere warme trui aan. Je kunt ook zo’n warm dekentje om je heen slaan. Beweging is ook erg belangrijk en natuurlijk 1,5 meter afstand blijven houden van andere mensen. En lieve mensen als jullie een gevoel hebben van “wat ben ik toch alleen”, bel iemand op of vraag iemand op de koffie. Heb je niemand bel mij dan! Telefoonnummer 06-10.50.36.40, dan kan je even testen of je stem het nog doet.

Ik heb nog wat te vertellen. We zijn naar het Amsterdamse bos geweest en dat was reuze gezellig. We hebben heerlijk buiten gezeten met een lekker kopje koffie of een overheerlijke pannenkoek, al naar gelang wat de gasten hadden besteld. Ga de volgende keer ook eens mee, het is beslist de moeite waard. Ook gaan we naar “Rozen en Radijs” in Burgerveen en dat is ook zo’n heerlijk uitje. De geur van de eigen gebakken appeltaart komt je daar al tegemoet. Na de koffie lopen we rond in de prachtige tropische tuin, voeren wij de vissen en lopen rond in de winkel met mooie bloemen. Daarna gaan we naar de palingboer en eten wij daar een broodje paling. Het is ook mogelijk om een bosje paling te kopen om mee te nemen naar huis. Daarna een mooie rit terug met gezellige muziek aan boord. Al zin gekregen om mee te gaan? De naam van onze “Stichting Mee-Doen Purmerend” zegt al genoeg toch? DOE MEE ! ………………….

Iedereen een dikke knuffel en blijf gezond,
Maria Deen

Bericht van de voorzitter (5)

Lieve vrienden en vriendinnen van Stichting Mee Doen Purmerend.

We hebben nog steeds last van Corona en daarbij ook nog eens hitte golf. Het houdt niet op. maar we houden de moed er in. Het is niet anders. Niet overmoedig worden en ons toch maar aan de regels houden. Dat is dan ook de beste manier om het onder controle te krijgen. Toch wil ik proberen om weer wat uitjes te verzorgen. Aanstaande vrijdag gaan we met de bus naar het Amsterdamse bos. We gaan pannenkoeken eten en bij mooi weer een wandeling maken. De bus is aangepast volgens de richtlijnen en tijdens de rit moet iedereen een mondkapje dragen. Uiteraard zullen wij voor de mondkapjes zorgen. De belangstelling voor dit uitstapje was zo groot, dat de bus inmiddels al is vol geboekt.

Op de website (bij de UITSTAPJES) hebben we wat uitstapjes geplaatst voor de maand September. Wij hopen dat er voldoende belangstelling voor is, zodat we iedereen weer blij kunnen maken. Bij veel bestemmingen moeten wij al een paar dagen van te voren afspreken en doorgeven hoeveel mensen er komen en hoe laat. Het is dus wel belangrijk dat u ruim van te voren aangeeft dat u bij een bepaald uitstapje mee wilt, want wij moeten dit dan ook weer op tijd doorgeven. Bij de meeste uitjes verzorg ik zelf de koffie en thee en iets te eten. We maken er in elk geval iets gezelligs van. Ook bij de mensen die het gewend zijn de flyer in de bus te ontvangen  gaat nu ook weer gebeuren. Anderen ontvangen de flyer via de mail. Bij één van de uitstapjes is er een boottocht. Helaas is deze boottocht niet geschikt voor rolstoelen. Dat is jammer maar ik zoek verder tot ik iets gevonden heb. Lieve mensen blijf gezond, en tot spoedig ziens.

Lieve knuffel,
Maria Deen.

Bericht van de voorzitter (4)

Lieve belangstellenden van onze website,

Het was de laatste tijd, ook op onze website, even erg rustig. Inmiddels is de zomer al weer  begonnen, maar het lijkt soms of het herfst is met die harde storm en rukwinden. Langzamerhand komt er weer meer ruimte en mogen wij weer meer dingen doen, als we ons maar aan de regels houden. Met z’n allen is het gelukt om de Corona een beetje onder controle te krijgen, maar pas op !!!. Laten we niet overmoedig of roekeloos worden, want de Corona is nog niet verdwenen en er is nog geen vaccin tegen Corona.

We mogen weer op visite, er komt weer meer vertier en we kunnen weer een terrasje pakken. Als we maar de anderhalve meter toe passen. Onze bus gaat ook weer rijden en net als bij het openbaar vervoer moeten alle passagiers mondkapjes op. De bus is helemaal voorbereid op de regels van het RIVM. De chauffeur zit achter een scherm en de bus is van binnen en van buiten helemaal schoongemaakt .We hebben spullen aan boord om onze handen te ontsmetten en we hebben ook mondkapjes. Dit alles om iedereen zoveel mogelijk te beschermen. De Molentocht is weer open, maar alleen voor de bewoners en voor mensen die op bezoek gaan. We zullen moeten afwachten hoe dat allemaal verder verloopt.

Maar nu heb ik geweldig nieuws !!! U denkt misschien wat zal dat zijn? Dat ga ik u vertellen. Met de Jordaan boot moeten wij nog geduld voor hebben, maaaaaar……… Hiervoor in de plaats is een restaurant in Amsterdam geheel aangepast op de anderhalve meter. Op dinsdag 14 Juli gaan wij daar naar toe met iedereen die mee wil. Het wordt een knalfeest waar we allemaal aan toe zijn. Het word net zoals op de Jordaan boot een echte onvervalst Amsterdamse middag en avond vol met lekker eten, drinken en muziek. De kosten zijn € 42,95 en de kosten voor het vervoer moet apart worden afgerekend. Het is niet goedkoop maar het is al meer dan drie maanden geleden dat we gezellig met z’n allen op stap konden.

Omdat wij bij de Molentocht nog niet binnen mogen verzamelen hebben wij besloten dat diegenen die meegaan door de Waterland busjes worden opgehaald van huis en na afloop weer worden thuis gebracht. U wordt dan tussen 15:30 uur en 16:00 uur  opgehaald  en u wordt rond 21:30 uur weer keurig thuis gebracht. Er hebben al veel belangstellende zich opgegeven. Zodra u dit leest en u wil mee, bel me dan en dan zet ik u op de lijst om gezellig mee te gaan. (telefoon 0299-842321 of 06-10503640) Houd u de website in de gaten want er komt ook weer een flyer met leuke uitjes. Ik wens iedereen een fijne zomer toe, met liefde en aandacht voor elkaar.

Dikke knuffel  van mij en blijf gezond,

Wordt vriend van ARTIS

ARTIS is een ontmoetingsplek voor jong en oud. Deze groene oase in het hart van de stad is uniek. Een achtertuin van vele generaties, en misschien ook wel van u. Wordt een vriend en draag bij aan het voortbestaan van ARTIS.

Wat is uw mooiste herinnering aan ARTIS?

Met de hele klas op stap en voor het eerst in uw leven een giraffe in het echt zien? Bij de flamingovijver op de knieën gaan om uw geliefde ten huwelijk te vragen? Of misschien wel het wekelijkse bezoek met uw kinderen om de Japanse makaken op de Apenrots hun eten te zien wassen. Word nu vriend van ARTIS, en zorg ervoor dat deze plek vol dierbare herinneringen en verhalen behouden kan blijven.

Constante vernieuwing is broodnodig

ARTIS creëert meer ruimte voor de dieren, planten en het erfgoed. Het nieuwe buitenverblijf voor de Aziatische olifanten, de Ruïne voor de sneeuwuilen en Japanse kraanvogels en het eiland voor de zwarte slingerapen zijn de afgelopen tijd in gebruik genomen.

Ook de goudwanggibbons hebben een nieuw binnenverblijf nodig. In het nieuwe verblijf wordt meer gedragsverrijking en gezinsuitbreiding van de bedreigde aapsoort mogelijk. Na het buitenverblijf is ook het binnenverblijf van de Aziatische olifant aan vernieuwing toe. En dat is nog niet alles: in het eeuwenoude Aquarium heeft het zoute zeewater zijn tol geëist, en moet de tussenfundering van het monument na 134 jaar dringend worden vervangen.

Al het onderhoud en vernieuwingen kost heel veel geld en daarom kan ARTIS veel “donateur-vrienden” gebruiken. Voor slechts € 5,00 per maand of € 60,00 per jaar bent u een vriend van Artis en helpt u mee om het mogelijk te maken verblijven voor dieren te vernieuwen en daarmee ARTIS als unieke Amsterdamse dierentuin voor de toekomst te behouden.

Stichting Mee Doen Purmerend steunt de vrienden actie van ARTIS van harte!

Klik op de onderstaande link om vriend te worden …………….

Wordt vriend van ARTIS

BERICHT VAN DE VOORZITTER (3)

Lieve Vrienden en Vriendinnen van Stichting-Mee-Doen-Purmerend,

We zijn al weer een maand verder en we worden nog steeds beperkt in ons  doen en laten.
Ik moet jullie vertellen dat ik jullie heel erg mis. Ik hoop dat het wederzijds is en dat jullie niet blij zijn om van mij af te zijn. Want dan ga ik jullie teleur stellen, dat gaat niet gebeuren. Mijn brein is behoorlijk aan het werk. Hoe gaan we het straks weer oppakken? Ik zit vol met ideeën, maar ik heb ook nog veel vragen. Wat ga ik jullie aanbieden? Hoe  kan ik het aanpakken? Is het financieel te doen?

We zitten aan de ander halve meter vast en dat is met onze bus erg moeilijk. In de bus mogen maar drie personen mee en ook moeten we de chauffeur afschermen. We moeten dus goed uitzoeken hoe we dit kunnen waarmaken. Eén ding staat vast: We hebben lekker frisse lucht nodig. Hoe precies weet ik nog niet, maar ik laat mij niet zo snel uit het veld slaan. Er komt dus ook een oplossing!!!
Hebben jullie zelf misschien een idee? Laat het weten. Help maar!

Drie personen in de Maria Deen bus. Twee busjes van de Waterland taxi. Dan kunnen wij toch met negen personen weg naar plekjes dat binnen de 25 kilometer is. In onze bus kunnen we extra bagage meenemen. Stoeltjes en eten en drinken dat verzorgen wij dan zelf . Als we dan dicht bij een benzine station gaan zitten hebben we ook een toilet. Of we kopen er gewoon zelf een. Het enige nadeel is, is dat op zo’n dag alleen onze eigen bus bij ons blijft en als we weer weg willen dat wij dan moeten wachten op de Waterland taxi tot die ons weer op komen halen.

Lieve vrienden houd vol, want voor alles komt een oplossing. Houd jullie aan de regels, dus: handen wassen, afstand houden van anderen en hoesten of niezen in de binnenkant van je elleboog.
Eén ding  blijft heel erg belangrijk: “blijf, hoe moeilijk het ook is, positief”!
Jullie weten toch wel dat ik goed kan luisteren”?
Zie je het even niet meer zitten, bel me dan en eventueel kom ik naar je toe.
Telefoon: 06-10503640 of 0299-842321. Dag lieve allemaal een dikke knuffel.

Met vriendelijke groet,

O P R O E P - O P R O E P - O P R O E P - O P R O E P

Vrijwel iedere maand kunnen wij zien dat er vanuit de U.S.A. en vanuit het United Kingdom door verschillende mensen naar onze website wordt gekeken. Wij vinden dat echt heel erg leuk en zouden heel graag in contact willen komen met deze mensen om eens te horen wie zij zijn en waarom zij geïnteresseerd zijn in onze Stichting. Woont u in Amerika of in Engeland en bezoek u wel eens onze webiste? Stuur alstublieft eens een berichtje naar ons email-adres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en laat ons weten wie u bent en waarom u geïnteresseerd bent in onze Stichting. Wij zijn reuze nieuwsgierig naar uw reactie ...............

EEN NIEUW BERICHT VAN DE VOORZITTER (2)

Lieve Vrienden en Vriendinnen van Stichting-Mee-Doen-Purmerend,

In deze onwerkelijke en onrustige tijd, gaat het leven gewoon door. Als deze zware periode weer voorbij is, gaan we weer opstarten. Voorlopig echter nog een poosje rustig aan! Door wat ik zie en ervaar kom ik tot de ontdekking dat er weer meer saamhorigheid is. Ondanks het verdriet en ongemak zijn de mensen heel creatief bezig. De mensen staan naast elkaar en komen tot de ontdekking dat je elkaar hard nodig hebt. Ik hoop dat die saamhorigheid door blijft werken. Zo is het toch een stuk prettiger allemaal. Mijn gedachten gaat ook uit naar de families die hun dierbaren hebben verloren en niet bij elkaar kunnen zijn om elkaar te troosten. Echt heel verdrietig. Waar we wel blij mee zijn is het mooie weer. Het is licht buiten, waardoor de mensen vaak toch wat vrolijker zijn. Als het somber weer was dan had het leed niet te overzien geweest. Ook de natuur doet zijn best. De vogels hebben het druk en fluiten er lustig op los.

Wat zij wij bevoorrecht dat we in Purmerend wonen en niet in bijvoorbeeld “de pijp” in Amsterdam. Geen balkon, vaak kleine woonruimtes en de kinderen thuis.  Respect voor de ouders die dat goed in de hand moeten houden. Ook respect voor al de zorgverleners, supermarkt personeel, chauffeurs en alle anderen die zo keihard werken om Nederland draaiende te houden. Ik hoop dat als de  wereld weer opgang komt dat al deze, vaak ondergewaardeerde mensen,  een flinke loonsverhoging krijgen die zij verdienen. Helaas worden nu deze mensen veelal dik onderbetaald.

Maar nu even iets anders: Onze stichting Mee-doen Purmerend gaat zaterdag 11 april heel veel mensen een bloementje brengen, als troost en om te laten weten dat wij met jullie mee leven. Ik kan natuurlijk niet heel Purmerend bloemen brengen, wat overigens ik best wel zou willen omdat ik het iedereen van harte gun. Wij hebben daarom een paar honderd mensen uitgezocht die wij zaterdag met onze bus komen bezoeken om een bloemetje te overhandigen.

Zondag 12 April is het eerste Paasdag . Voor velen is dat een dag om alleen of samen met anderen de dag te beginnen met een lekker Paasontbijtje. Op eerste Paasdag laden wij een aantal heerlijke Paasontbijtjes in onze bus en komen die bij een aantal mensen in Purmerend bezorgen. Wie dat zijn? Dat zal ik nog niet verraden, want dat is natuurlijk een grote verrassing. Schrik dus niet als er zondag bij u wordt aangebeld en wij met onze mooie bus bij u voor de deur staan. Bij onze bezoekjes op zaterdag en eerste Paasdag nemen wij natuurlijk wel alle voorgeschreven veiligheidsmaatregelen in acht, maar dat spreekt natuurlijk voor zich. Lieve mensen. Pas goed op elkaar, houdt voldoende afstand tot anderen, was regelmatig goed uw handen en blijf gezond. Tot slot wens ik u allemaal hele fijne en vooral gezonde paasdagen toe.

Met vriendelijke groeten,

Voorzitter Stichting Mee-doen Purmerend

Gezien de huidige ontwikkelingen met betrekking tot het Corona virus en de door de regering genomen maatregelen, is in overleg met de Molentocht besloten om alle evenementen in de Molentocht tot nader order te cancelen. Ook is de Molentocht voorlopig niet toegankelijk voor personen die geen familie zijn van de bewoners. (INMIDDELS IS DE MOLENTOCHT VOOR IEDEREEN GESLOTEN, MET UITZONDERING VAN BEZOEKERS VOOR IEMAND DIE IN DE LAATSTE LEVENSFASE VERKEERD)

Voor onze Stichting  betekent het één en ander dat ook onze geplande uitstapjes en andere activiteiten vooralsnog tot het einde van de maand zullen worden stilgelegd. Uitstapjes of andere activiteiten die reeds zijn betaald zullen door ons worden terugbetaald. Zodra er meer nieuws is te melden kunt u dit op deze plek lezen.

Houdt voldoende afstand van anderen . Hoest of nies altijd in de binnenkant van uw elleboog. Geef anderen geen hand. Was regelmatig uw handen.

BLIJF ONZE WEBSITE

(ZO MOGELIJK)

DAGELIJKS IN DE

GATEN HOUDEN !

Belangrijke datums om te onthouden:

Op woensdag 17 juni    : Jaarlijkse uitstapje met de Jordaanboot.
                                        Plaats voor ongeveer 70 personen,
                                        waarvan 2 rolstoelen.

Op woensdag 24 juni    : Een 2e kans voor de Jordaanboot.
                                        Slechts een beperkt aantal plaatsen!
                                        8 personen + 6 rolstoelen.

Er is op maandagmiddag om 13:30 uur nog plaats voor een klaverjasser om een extra tafel compleet te maken. Wie o wie heeft er op maandagmiddag zin in een gezellig potje kaarten? De deelname is geheel gratis, maar geef het wel even door als u wilt meedoen.

Alle andere activiteiten

nieuwe activiteiten

Klaverjassen

Vanaf maandag 4 november organiseren wij iedere maandag "Klaverjassen voor het plezier". Er wordt NIET met het mes op tafel gespeeld, er zijn GEEN

Nieuwe activiteiten

HEEFT U VOOR ONS NOG TIPS VOOR NIEUWE ACTIVITEITEN OF UITSTAPJES ????
LAAT HET ONS WETEN.!  WIJ STELLEN UW HULP…

Onze Populaire Uitstapjes

De meest populaire activiteit die wij organiseren zijn ongetwijfeld de uitstapjes die wij iedere week voor u organiseren. Voor een zeer redelijk…

Lunchen in de Molentocht