Lunchen in de Molentocht

Jawel het is zover! Vanaf maandag 4 oktober starten wij met het dagelijks serveren van (warme) lunches. U kunt kiezen uit 2 soorten heerlijke 3 gangen lunches (voorgerecht, hoofdgerecht en toetje). De kosten zijn slechts
€ 7,50 per keer.

Omdat er diverse ingredienten moeten worden ingekocht moet u zich wel tenminste 1 week vooraf aanmelden. U kunt zich op verschillende manieren aanmelden, namelijk: 1) telefonisch bij Maria Deen 06-10503640, 2) via de receptie van de Molentocht, 3) of via een email naar stichting-mee-doen-purmerend@hotmail.com

De lunch is dagelijks vanaf 13:00 uur in het restaurant van “de Molentocht”, Persijnlaan 99, in de Purmer-Zuid. Kom gezellig langs en geniet van een culinair hoogstandje.

LET OP:
ONDANKS DE VERRUIMINGEN VAN DE BEPERKENDE MAATREGELEN IN VERBAND MET CORONA IS DEZE ACTIVITEIT NOG NIET OPNIEUW BESCHIKBAAR. ZODRA DEZE ACTIVITEIT WEER VAN START GAAT ZULLEN WIJ DAT OP DE WEBSITE VERMELDEN